Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:36:46+01:00
Zdolnosci zyciowe wirusów to zdolnosc do namnazania się
zbudowne są z biłek i materiału genetycznego DNA lub RNA
Nie maja budowy komórkowej
poza zywym organizmem nie wykozują cechy materii ozywionej
2 bakteria heterotroficzna zawierają jądro kom,mitchondrium,mat zapasowy ,mezosomy sciane kom,błonę kom,nukleoidy,genofor,mat genetyczny,cytoplazmę,plazmidy,rybosomy
3 funkcje zyciowe bakteri to rozmnazanie ,odzywianie,poruszanie,wydalanie
7 3 7
2009-10-29T20:02:04+01:00
Komórka bakterii posiada cytoplazme , materiał genetyczny , rzęskę, osłonkę białkowa, sciane i blone komórkowa

bakterie rozmnazają sie przez podział komórki
odżywiają sie
3 2 3
2009-10-29T20:36:09+01:00
Można dodać jeszcze, że wirusy się uaktywniają dopiero, gdy znajdą organizm żywicielski.
1 1 1