Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:38:54+01:00
Komuniści, na przykładzie Polski Ludowej działający pod nazwą PZPR (Polska Zjednoczona Partia robotnicza) mieli bardzo róznorodne i niekoniecznie konwencjonalne sposoby na "radzenie sobie" z opozycją. Były to przede wszystkim podsłuchiwania i prześladowania członków partii opozycyjnych tj. np. PSL (Polskie Stronnictwo Ludowe), której przywódca w wyniku represji musiał opuścić kraj. Represje i prześladowania polegały na dwudzioestocztero godzinnej obserwacji członków opozycji, zbierania "informacji" na ich temat (były to informacje zarówno polityczne jak i osobiste) i wykorzystywanie tych informacji przeciwko nim. Często dochodziło do stawiania obłędnych oskarżeń, długich przesłuchań, którym towarzyszyły tortury psychiczne i fizyczne, dochodziło do dotkliwych pobić. W miare "ewolucji" komunizmu, komuniści aresztowali kolejnych członków opozycji pozbywając się jej całkowicie.
7 4 7
2010-03-25T17:40:06+01:00
Komuniści próbowali rozparawić się z opozycją:
- stosowali podsłuchy,
- śledzili ich
- grożąć im,
- prowadzeniem do zwolnień z zakładów pracy,
- próbowali ich przekupić,
- stosowali przemoc,
- czasem likwidowali.
Może być? :)
10 4 10