Odpowiedzi

2010-03-25T17:31:43+01:00
Pytania które mogą być:
1. Czy zdał/zdała Pan/Pani maturę?
2. Proszę wybrać firmę która według Pana/Pani jest najlepsza: Nike, Adidas, Reebok?
3. Którą porę roku wiosnę, lato, jesień czy zimę lubi Pan/Pani najbardziej?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:31:57+01:00
Pomysły ; p:
Jaki rodzaj filmu lubisz najbardziej . ?
Jaką postać z bajki lubisz najbardziej . ? XD
Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej . ?
Gdzie chciałbyś pojechać na wycieczke szkolną .?

W 2 i 4 pytaniu możesz dać troche propozycji żeby było mniej odpowiedzi dowyboru ;P
2010-03-25T17:32:06+01:00
Może być np. Jaka według uczniów klasy X jest matematyka: łatwa, trudna ,ciekawa ,nudna.
Albo:
Co według ciebie jest najłatwiejsze w matematyce?:
procenty, pierwiastki, ułamki, równania, wyrażenia algebraiczne, geometria