Odpowiedzi

2010-03-25T17:32:24+01:00
Wapń za mocne kości
Żelazo za stabilnosc organizmu-plamki na paznokciach żeby się nierobiły,ręce nie drżały
Jod-dziala jakos dobrze na krazenie
Fluor chroni zeby przed prochnica
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T17:33:08+01:00
Wapń wpływa na budowe naszch kości.
Zelazo jest nośnikiem tlenu w organizmie wchodząc w skład hemoglobiny w czerwonych krwinkach.
Jod reguluje przemiane materii
Fluor to inaczej płytka ochronna zęba która go chroni.
9 2 9
2010-03-25T17:33:22+01:00
Wapn wchodzi w sklad kosci potrebny jedst do prawidłowej pracy miesni i do procesu krzepniecia krwi
zelazo wchodzi w skład hemoglobiny
jod potrzebny jest do produkcji hormonu tarczycy
fluor buduje koscii zęby

;)