Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:02:23+01:00
''Bo łatwo przychodzi mi chcieć tego co dobre, ale wykonać NIE''
J.PAWEŁ II
Autor ma tutaj na myśli to że łatwo jest sobie coś postanowić, ale wprowadzić to w życie już nie, np wstawać 1h wcześniej przed szkołą żeby mieć czas na czytanie Biblii łatwo postanowić ale w praktyce jest to nie takie łatwe i trzeba się nie raz zapierać samego siebie.
1 5 1
2009-10-29T20:20:53+01:00
Trudno jest nam wykonac dobre rzeczy łatwiej jest zrobic cos złego , bo w dobre uczynki trzeba włożyc wiecej trudu