Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:31:35+01:00
Owoce, warzywa, tłuszcze roślinne i zwierzęce,
białka, płyny.
1 5 1
2010-03-25T17:34:04+01:00
Prawidłowy jadłospis powiniem mieć ustaląną dzienną dawkę jedzenie tak aby każdy skłądnik był miej więcej w takiej samej ilości a nie większej.Np.aby we wtorek było tyle samo tłuszczy co w środe a nie same tłuszcze w e wtorek.Każdą dzinną dawkę pokarmu trzeba urozmaicać poprzez 5 razy dzienne warzywa i owoce.Białka są niezbędne także węglowodany w nie dużych ilościach.Powinniśmy także spożywac dużą ilość wapnia,który zawarty jest w mleku i produktach jego pochodzenia np.ser,jogurty
1 5 1