Odpowiedzi

2010-03-25T17:32:02+01:00
Ziemniaki: 5x = 5*240=1200 kg
buraki: x = 240 kg.
kapusta: x+120 = 240+120=360 kg.
razem 1800 kg.

7x=1800-120
7x=1680 |: 7
x= 240 kg.
sprawdzenie 1200+360+240=1800kg.
odp. zebrano 1200kg ziemniaków, 240 kg buraków i 360 kg kapusty.
2010-03-25T17:36:16+01:00
X-buraki
x5- ziemniaki
x+120- kapusta
5x+x+x+120=1800
7x=1800-120
7x=1680
x=240
buraki- 240 kg
ziemniaki 1200kg
kapusta 360 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:37:12+01:00
X-buraki
5x-ziemniaki
120+x-kapusta
x+5x+120+x=1800
7x=1680
x=240kg-buraki
5*240kg=1200kg-ziemniaki
120kg+240kg=360kg-kapusta
Odp;Zebrano 240kg buraków,1200kg ziemniaków oraz 360kg kapusty.