Odpowiedzi

2010-03-25T17:35:51+01:00
Brak czasu dla dzieci
niezrozumienie dzieci przez doroslych
niezrozumiale problemy doroslych tj. pijanstwo,
pracoholizm
osadzanie czlowieka poprzez wyglad
niecenienie charakteru czlowieka
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:36:42+01:00
Przede wszystkim Maly Ksiąze dostrzega ze ludzie nie zyją w zgodzie.. rywalizują.Chlopiec szukal przyjaciol ale nie bylo to latwe, kazdy od niego czegos oczekiwal.Dostrzega rowniez to iz w zyciu nie jest latwo, kazdy czlowiek ma oczekiwania wobec drugiej osoby.
1 5 1