Odpowiedzi

2010-03-25T17:36:36+01:00
Ania Shirley była odpowiedzialna dziewczyną która zawsze dążyła do swoje celu. Dziewczynka została nagrodzona swoimi pomocami. Jej uczucia wobec bliskich są otwarte, i bardzo szczere. Od Ani nauczyłam się pomagać innym, być taka jaka ona była dla swoich bliskich. Potrafiła pokazać swoje uczucia.
2010-03-25T17:37:39+01:00

Według mnie bohaterka tego utworu dla wielu ludzi stanowi wzór do naśladowania. Przyjaciółka taka jak ona to wielki skarb. Bardzo polubiłam Anię, podobał mi się jej sposób patrzenia na świat.!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:40:22+01:00
Od Ani Shirley nauczyłam się bardzo wiele. Po pierwsze, aby nigdy nie powtarzać dwa razy tych samych błędów, po drugie, że warto miec wyobraźnię, a po trzecie, że nie mozna sobie pozwalac aby z Ciebie kpiono. Czy tyle wsytarczy?
3 3 3