Odpowiedzi

2010-03-25T17:42:01+01:00
A)
Nie zrywać roślin
Nie dotykać ich.

b)
Mieć węża w kieszeni- być skąpym
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T17:46:51+01:00
1.nie smicic 2.nie dotykac roslin 3.nie chalasowac 4.zachowac odpowiednia kolejnosc fotografowania 5.chwytania i lapania zwierzat 6.wprowadzania rowerow ma weza w kiszeni tzn byc skapym myslec o niebieskich migdalach
1 5 1