Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:45:44+01:00
500-140= 360
360/ 2=180 ->ilość pstrągów
180+140=320 -> ilość karpi
3/4*320=240 ->ilość karpi sprzedanych
2/3*180=120-> ilość sprzedanych pstrągów

500-(240+120)= 500-360=140

Pozostało 140 ryb.
2010-03-25T17:47:34+01:00
140:2=70
500:2=250
250+70=320
250-70=180

Karpi było 320
pstrągów było 180

320:4=80
1/4=80
3/4=240
320-240=80
Pozostało 80 karpii

180:3=60
1/3=60
2/3=120
180-120=60
Pozostało 60 pstrągów

60+80=140ryb

Odp. Pozostało 140 ryb.

Liczę na naj. ;)