Wyraź za pomocą ułamków

39% polaków mieszka na wsi
5% polaków ma wyższe wykształcenie
Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski
Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 5 lat

Pierwszą informacje można wyraźić inaczej 61% Polaków mieszka w miastach Przekształć w podobny sposób pozostałe zdania

Plis :) o Pomoć :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T17:58:34+01:00
39% polaków mieszka na wsi
39/100 polaków mieszka na wsi
61% Polaków mieszka w miastach

5% polaków ma wyższe wykształcenie
1/20 polaków ma wyższe wykształcenie
95% polaków ma niższe wykształcenie

Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski
Kobiety stanowią więcej niż 1/2 ludności Polski
Mężczyźni stanowią mniej niż 50% ludności Polski

Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 5 lat
Około 1/5 mieszkańców Polski ma mniej niż 5 lat
Około 80% mieszkańców Polski ma wiecej niż 5 lat
5 3 5
2009-10-29T18:01:36+01:00
61% polakow mieszka w miastach
95% nie ma wyzszego wyksztalcenia
50% Mezczyzni stanowia tyle samo procent co kobiety
80% mieszkancow polski ma wiecej niz 15 lat

Zrobiles blad nie 5 tylko 15 - mialam to wczoraj.
2 3 2