POLSKI!!
1.Zredaguj zaproszenie na spektakl teatralny pt.Księżniczka na ziarnku grochu.

MATEMATYKA!!
1.Jedna szklanka ma pojemność jedną czwartą<ułamek> litra. Jeden litr to 1000 mililitrów.Ile mililitrów mleka potrzeba do przygotowania kremu??
2.Uczniowie klasy VIc przygotowali 80 jednakowych porcji "Fantazji",które wystawili na sprzedaż podczas festynu szkolnego. Ze sprzedaży 58 kawałków ciasta uzyskali 136,30zł.Ile zarobią uczniowie klasy VIc,jeśli sprzedadzą wszystkie porcje?
3.Mama Asi upiekła "Fantazję" i podzieliła ciasto na jednakowe kawałki.Każdy z nich miał kształt trójkąta prostokątnego równoramiennego o przyprostokątnej 8 cm.
a)Jaką powierzchnię miał każdy z nich?
b)Na ile części zostało podzielone ciasto?
4.Wartość energetyczna ''Fantazja" zrobionej zgodnie z przepisem podanym na poprzedniej stronie wynosi 2568 kcal. Ciasto zostało podzielone na 16 jednakowych kawałków.Jaką wartość energetyczną miał każdy z nich?

"Fantazja"<do zad.4>
Składniki na ciasto:
-250 ml wody
-125g masła
-18dag mąki pszennej
-6 jajek 8 łyżeczki proszku do pieczenia
Składniki na krem:
-3 szklanki mleka
-15 dag cukru pudru
-375g masła
-1 cukier waniliowy
-4 dag mąki pszennej
-5dag mąki ziemniaczanej
-4 jajka

RELIGIA!!!
1.Ułóż modlitwę z prośbą o dobre przeżycie Mszy św.

BŁAGAM POMÓŻCIE TO MOJA PRACA NA JUTRO!!!!!!!PLZ!!!!!!


2

Odpowiedzi

2010-03-25T17:47:29+01:00
Polski
1.



ZAPROSZENIE
Samorząd uczniowski naszej szkoły zaprasza wszystkich uczniów na spektakl teatralny pt. "Księżniczka na ziarnku grochu" , który odbędzie się w domu kultury o godzinie 13:30. Cena biletu 10 zł.

Dyrektor szkoły
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T17:56:06+01:00
POLSKI
1. SAMORZĄD UCZNIOWSKI NASZEJ SZKOŁY CHCIAŁBY BARDZO ZAPROSIĆ NA SPEKTAKL POD TYTUŁEM KSIĘŻNICZKA NA ZIARNKU GROCHU,KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ DN.27.03.2010R. O GODZINIE 13.00 W LUBLINIE W TEATRZE ANDERSENA.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
SAMORZĄD SZKOŁY.
RELIGIA
1. PANIE JEZU BARDZO PROSZĘ O DOBRE PRZEŻYCIE MSZY ŚW.TEGO DNIA. PROSZĘ TEŻ O ZDROWIE DLA DUCHOWNEGO KTÓREGO ODPRAWA TA MSZĘ.
AMEN