Odpowiedzi

2010-03-25T17:57:02+01:00
Dzięki bakteriom tym dobrym ulecza się wiele chorób, można kisić kapustę ogórki, bronią nas od wielu chorób, są również wykorzystywane w przemyśle spożywczym.
Złe bakterie przyczyniają się do wielu chorób, niszczą te "dobre" bakterie. Są czasem bardzo niebezpieczne zagrażające nawet ludzkiemu życiu.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:05:24+01:00
+ Umożliwiają kiszenie się warzyw, produkcję serów i napojów mlecznych.
+ Po odpowiedniej modyfikacji wytwarzają ludzką insulinę (substancję stosowaną w leczeniu cukrzycy)
+ Są wykorzystywane do produkcji niektórych antybiotyków.
+ Są wykorzystywane do oczyszczenia ścieków.
+ Wytwarzają niektóre witaminy i wspomagają ich wchłanianie z przewodu pokarmowego u zwierząt i ludzi.

- Powodują psucie się żywności i rozkładu wielu surowców oraz artykułów przemysłowych.
- Wywołują liczne choroby ludzi, zwierząt hodowlanych i roślin uprawnych.
- Mogą być wykorzystywane jako broń biologiczna.


Pozdrawiam:)
12 4 12