Odpowiedzi

2010-03-25T18:00:56+01:00
KORZYSTAM Z FAKTU, ŻE PROSTOPADŁOŚCIAN JEST GRANIASTOSŁUPEM
a=6cm
b=5cm
Pp=6*5=30 [cm^2]

Pb=Op*H
Op- obwód podstawy
H-wysokość

Op=2*6+2*5=12+10=22[cm]
H=?

Pc=2Pp+Pb
280=2*30+22*H
280=60+22*H /-60
220=22*H /:22
H=10 [cm]
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:02:19+01:00
A=6cm
b=5cm
pole 2 podstaw=2×6×5=60cm²

pole boczne=280-60=220cm²
h=wysokosć
2×6h+2×5h=220
12h+10h=220
22h=220
h=220:22
h=10cm musi mieć ta wysokosć
1 5 1
2010-03-25T18:10:03+01:00
A=6cm Krawędź podstawy
b=5cm Krawędź podstawy
c=? krawędź boczna



Pc=280cm²
Pc=2Pp+Pb
Pp=6×5=30cm²|×2
2Pp=60cm²

280=60+Pb|-60
280-60=Pb
Pb=220cm²
Pb=2ac+2bc
Pb=2×6×c+2×5×c
Pb=12c+10c
220=22c|÷22
10=c
Odp. Krawędź boczna ma długość 10cm.(jakby coś × to znak mnożenia
1 3 1