Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:08:06+01:00
-Część, widzę że jesteś nowy tutaj , jak się nazywasz ?
-Siemka, jestem (np.Łukasz)
-Ja jestem (np. Wojtek)
-No to witamy w nowej szkole..mam nadzieje że spodoba ci się u nas :)
-Tak napewno , po wyglądzie widze ze jest ładna zadbana , a nie tak jak w mojej poprzedniej szkole.
-Jaka była twoja poprzednia szkoła ?
- No znaczy ja sie przeniosłem do tej bo się przeprowadziłem do nowego domu z moimi rodzicami... A pozatym tutaj będe miał o wiele bliżej. :)
-Aha , no to dobrze.
- Usiądziesz ze mna w ławce ?
- Pewnie.
- Ok, chodz przedstawie cie moim kolegą, dla ciebie nowym kolęgą są bardzo mili zobaczysz,chodź.
- Dobrze , dzięki że mnie z nimi zapoznasz. :) - KOnieC
2010-03-25T18:08:59+01:00
-Cześć!
-Witaj!
-Jak masz na imię?
-Marek, a Ty??
-(Podaj swoje imię), miło mi Cię poznać. Jesteś nowy?
-Tak.
-Z skąd przyjechałeś?
-Z Krakowa.
-To świetnie! Jeszcze nigdy tam nie byłem. Opowiesz mi troszkę o tamtych terenach?
-Dobrze, ale ty musisz oprowadzić mnie po szkole, zapoznać z dziećmi i z nauczycielami, pokazać gdzie jest jaka sala od jakiego przedmiotu. Dobrze?
-Dobrze! To od czego zaczynamy?
-Od sal w których odbywają się lekcje.
-Ruszajmy!