Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:09:51+01:00
Hektor był tchórzliwym bohaterem... Mimo lęku przed Achillesem postanowił stawić mu czoła...Ważną rzeczą dla bohatrea była jego duma. Od Achillesa odróżniało ho to, iż potrafił uszanować swojego przeciwnika, a nawet potrafił sie przed nim ukorzyć...
12 4 12
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T18:22:06+01:00
Achilles był całkowitym przeciwieństwem Hektora:
mściwy, nieczuły, pełen nienawiści, jednak nie stracił odwagi w starciu z Hektorem - groźnym przeciwnikiem, wybuchowy.

Hektor- mężny, odważny, nie chował urazy, opanowany, dumny.
7 3 7