Uzyj w krotkim opowiadaniu nastepujace zwroty i wyrazeni :
- prace herkulesa
- stajnia augiasza
- pieta achillesa
- paniczny strach
- syzyfowa praca

prosze o szybka odpowiedz bo potrzebuje to na dzisiaj ;P acha i te zwiazki musza byc wszystkie a temat opowiadania wybrany . pozdrawiam ;*


wyjasnij co to jest
syzyfowa praca i pieta achillesa ;))

2

Odpowiedzi

2009-10-29T18:06:16+01:00
Syzyfowa praca: praca nudna, monotonna, nieustannie się powtarzająca, nie kończąca się praca, praca, której nie lubimy

Pięta Achillesa, czyjaś słaba strona
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:10:28+01:00

- pieta achillesa- słaby punkt.

- syzyfowa praca- praca bezowocna nie przynosząca korzyści.

Gdy mama weszła do pokoju Adasia ogarnął ja paniczny strach bo w pokoju syna panował bałagan jak w stajni Augiasza.
Mama wiedziała że niechlujność jest piętą Achillesa jej Adasia.
Stając w oknie mama zawołała syna i nakazała mu posprzątać pokój.
Adaś dobrze wiedział że to syzyfowa praca i że w najbliższym czasie nie zobaczy komputera.
1 5 1