Odpowiedzi

2010-03-25T18:07:29+01:00
Panie Jezu dziękuję Ci za dar Eucharysti.Za to,że mogę Cię zawsze przyjmować do swojego serca.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T18:11:07+01:00
Moim zdaniem dar Eucharystyczny to najpiękniejszy dar jaki mógł nam ofiarować Pan Jezus.
Pomaga on odpuścić grzechy każdemu z nas.
Więc dlatego Panie Jezu chciała bym ci bardzo podziękować za ten dar
8 3 8