Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:04:04+01:00
Polskie insygnia koronacyjne, regalia królów polskich – oznaki władzy, godności i stanu królewskiego królów polskich używane podczas ceremonii koronacyjnych. Były nimi: korona, jabłko, berło, miecz.
7 4 7
2010-03-25T18:05:05+01:00
Są to oznaki władzy i stanu królewskiego używane podczas ceremonii koronacyjnech polskich królów było to: miecz, berło, korona i jabłko.
5 3 5