Odpowiedzi

2010-03-25T18:07:29+01:00
Wrucić z tarczą- walczyć za ojczyznę i zwycięsko wrócić z wojny
wrócić na tarczy- zginąć na wojnie za ojczyznę, woląc poświęcić własne życie niż okazać się tchurzem
walczyć z otwartą pezyłbicą- walczyć odwarznie nie ważąc na własne życie
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:07:43+01:00
Wrócić z tarczą- wrócić jako zwycięzca
wrócić na tarczy- wrócić jako przegrany
walczyć z otwartą przyłbicą- walczyć odważnie, nie zważając na niebezpieczeństwo
14 3 14