Odpowiedzi

2009-10-29T18:08:09+01:00
22% - 7 % = 15 %
59zł 92gr * 15 % = 8,99
59,92 + 8,99 = 68,91 zł
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:09:03+01:00
1,07 * 59,92 = 56

56 + 0.22*56 = 56 + 12,32 = 68,32
9 2 9
2009-10-29T21:15:00+01:00
59,92-100%
X - 7%

X=59,92*7/100
X=4.19

59.92-4.19=55.73


55.73-100%
X- 22%

X=55.73*22/100
X=12.26


55.73+12.26=67.99


towar bedzie kosztował 67zł 99gr
8 3 8