Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:09:57+01:00
System(hierarchia) wartości to zespół wartości uporządkowany według stopnia ważności. Powiązania między wartościami nie są wyłącznie liniowe. Do ujawnienia hierarchii wartości dochodzi najczęściej w sytuacji konfliktowej, gdy konieczny jest wybór i rezygnacja z danych wartości.
34 4 34
2009-10-29T18:23:50+01:00
Tu masz odp koleżanki http://www.edukacja.edux.pl/p-252-hierarchia-wartosci-w-zyciu-czlowieka.php z najlepszą odpowiedzią


hierarchia wartości to podział, systematyka wartości według wybranych cech, na wyższe i niższe wartości
17 4 17