Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T18:15:17+01:00
Moim zdaniem bardzo dużo różni miłość od przyjaźni.
Miłością obdaża się tą osobe którą się kocha najczęściej kobieta mężczyznę a mężczyzna kobietę.
Przyjaźnią natomias obdarowywuje się osobę którą się bardzo lubi i ma się do tej osoby pełne zaufanie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T18:15:41+01:00
Miłość to najpiękniejsze uczucie. Charakteryzuje się ono tym, że:
-czujesz zaufanie do 2 osoby
-chcesz uczestniczyć w każdym momencie jej życia
-pragniesz ją przytulić

Przyjaźń to wsparcie od innych. Przyjaciel liczy się z nami. Cieszy się z naszych wzlotów a nie upadków. Pomimo wszystko się lubicie. Zawsze koleżanki i koledzy powinni być przyjaciółmi.

Licze na najlepszą.
21 5 21