Opisz marzannę. Może tam być o wyglądzie, jak ludzie się zachwują wobec niej jakie są tradycje. To ma być opis. Jak będą głupoty to zgłoszę odpowiedź błędną. Daje naj za superowy opis nie z neta!!!!!!!!!!!!!! i taki który sama bym mogła wymyślić. Dzięki z góry

2

Odpowiedzi

2010-03-25T18:17:49+01:00
Marzanna jest to słomiana kukła przyozdabiana rożnymi, kolorowymi skrawkami materiału.Ludzie palą ją lub topią aby pożegnać zimę i przywitać wiosnę.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:21:40+01:00
Tradycja topienia marzan, jest tradycją bardzo starą. wierzono, że dzięki temu odejdzie zima, a zacznie się wiosna. Marzanna powinna zrobiona być ze słomy lub siana. Jest to postać kobiety. Ubiera się ją w stare ubrania. Ma przypominać zimę. I też właśnie dlatego po 21 marca topimy lub palimy marzanny.
; )
8 2 8