Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • t24t
  • Początkujący
2009-10-29T18:10:53+01:00
X-0.2x=0.8x- cena po obniżce
0.8x+0.2×0.8x= 0.96x -cena po podwyżce
Cena końcowa nie jest równa cenie początkowej
10 3 10
2009-10-29T18:11:28+01:00
Np. Jeżeli mamy towar za cenę 100 zł i obniżymy ją o 20% to towar bedzie kosztował 80 zł. A jeżeli podniesiemy cenę teraz o 20% czyli (80 * 0,2) wyjdzie nam że cena podniosła się teraz o 16 zł. Czyli wynosi 96 zł
I wynika z tego że cena początkowa nie jest równa cenie końcowej.
8 3 8