Odpowiedzi

2010-03-25T18:14:05+01:00
Jeżeli chodzi o piątek, to nie bo dużo ludzi chodzi do pracy. A jeżeli chodzi o niedzielę to PRAWNIE POWINNA BYĆ WOLNA, ALE ZAUWAŻMY ŻE NIE WSZYSCY TEGO DNIA MAJĄ WOLNE.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:14:55+01:00
Nie, nigdy nim nie jest. Niedziela to dzień podczas niektóre zawody mają mniejsze dochody, więc nie zatrudniają pracowników na niedzielę. Nawet jeśli jakiś człowiek w niedzielę nie pracuję to zawsze wykonuje jakieś prace np. gotuje obiad, ściela łózko itd., ponieważ zawsze musi cokolwiek robić. Nie wydaje mi się, że można w jakikolwiek dzień nic nie robić, więc twierdzenie, że niedziela zawsze jest wolna od pracy jest błędne.