Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:16:12+01:00
X+y=30
y=x-4

x+x-4=30
y=x-4

2x=34
y=x-4

x=17
y=13
17+13=30
13=17-4

xchlopcy
ydziwczyny

plis o naj
2010-03-25T18:16:41+01:00
X-liczba chłopców ; x-4-liczba dziewczyn ; x+x-4=30 ; 2x-4=30/+4 ;2x=34/:2 ; x=17 ; x-4=17-4=13 ;Chłopców jest 17, dziewczyn jest 13
2010-03-25T18:39:40+01:00
X-liczba chłopców
x-4 – liczba dziewczynek
30-liczba osób w klasie

x+x-4=30
2x-4=30 |+4
2x=34 |:2
x=17

17-4=13

Mam nadzieję, że pomogłam ;D