1.Uzupełni.
75% pewnego okresu jest równe 9 miesięcy.Szukany okres to......
80% pewnej kwoty jest równe 200zł.Szukana kwota to.......
2.Uzupełni zdania.
4 godziny stanowią...........%doby.
1 metr stanowi.......%kilometra.
3.Uzupełnij zadanie.
Nie wykonuje się biżuterii z 24-karatowego złota,ponieważ.........
4.Złotnik ma 30g stopu próby 2.Ile 24-karatowego złota jest w tym stopie?

3

Odpowiedzi

2009-10-29T18:11:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:19:21+01:00
1.
a) 75%x= 9
x= 75/9= 8
odp: 8 tygodni

b)80%x=200
x= 200/80=2,5
x= 2,50 zl
Odp; 2, 50 zł
2. 24- 100%
4-x
24 x= 4* 100%
24x= 400%
x=400%/24
x= ok.17%


1000m- 100%
1m - x
1000x=100%
x= 100/1000
x=0,1 %



2009-10-29T19:42:13+01:00
1.
a) 75%x= 9
x= 75/9= 8
odp: 8 tygodni

b)80%x=200
x= 200/80=2,5
x= 2,50 zl
Odp; 2, 50 zł
2. 24- 100%
4-x
24 x= 4* 100%
24x= 400%
x=400%/24
x= ok.17%


1000m- 100%
1m - x
1000x=100%
x= 100/1000
x=0,1 %