Odpowiedzi

2010-03-25T18:22:06+01:00
√5*3√2 = 3√10
√3*4√6 = 4√18 = 4√(9*2) = 4*3√2 = 12√2
2√20*5√2 = 10√40 = 10√(4*10) = 10*2√10 = 20√10
3√8*2√2 = 6√16 = 6*4 = 24
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-03-25T18:24:10+01:00
√5 * 3√2 = 3√5*2 = 3√10
√3 * 4√6 = 4√3*6 = 4√18 = 4√9*2 = 4*3√2 = 12√2
2√20 * 5√2 = 2*5√20*2 = 10√40 = 10√4*10 = 10*2√10 = 20√10
3√8 * 2√2 = 3*2√8*2 = 6√16 = 6*4 = 24