Odpowiedzi

2010-03-25T18:20:35+01:00
Ogród o każdej porze roku był bardzo piękny. Stał tam wysoki mur. Było dużo drzew i krzewów. reszty nie pamiętam xP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:29:09+01:00
Wczoraj miałam dziwny sen. Śniło mi się, że znalazłam się w świecie jednej z naszych lektur - w tajemniczym ogrodzie. Weszłam tam za niewysoką dziewczynką o bardzo jasnych włosach. To była główna bohaterka powieści, Mary.
Kiedy minęłyśmy porośniętą mchem furtkę, moim oczom ukazał się niezwykły widok. Otaczający ogród mur był porośnięty zielonym dzikim winem, które girlandami zwieszało się aż do ziemi. Drzewa okrywały młodziutkie liście, a krzewy wypuszczały nowe gałązki. To była wiosna, bo wszystko rozkwitało. Pod drzewami ustawiono kamienne wazony, w których rosły purpurowe, żółte i fioletowe kwiaty.
Ale najpiękniejsze z tego wszystkiego były różane krzewy, tworzące prawdziwy gąszcz. To były ukochane róże mamy Colina. Popatrzyłam w gór i na tle bladoniebieskiego nieba zobaczyłam gila z czerwonym brzuszkiem. Pomyślałam sobie, że wszystko jest dokładnie tak, jak w powieści i.. obudziłam się.

:)

źródło: Wypracowania dla 5 kl. z Grega. :)