Odpowiedzi

2010-03-25T18:23:58+01:00
Prowincja - jednostki administracyjne imperium rzymskiego, tworzone na podbitych terytoriach (poza Rzymem)

niewolnik - służyli bogatym ludziom. nie posiadali żadnych praw, ich właściciel decydował o nich. często uprawiali ziemie, pracowali w polu czy na budowie.

gladiator - silni i mlodzi niewolnicy szkoleni do pokazowych walk na arenie.
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:29:53+01:00
Imperium
wielkie potężne państwo podporządkowujące sobie inne kraje
prowincja
Współcześnie prowincja oznacza obszar oddalony od stolicy państwa.
Dawniej kraina podbita przez Rzymian.Zarzadzal nia specdzjalny urzednik,zwany namiestnikiem
gladiator
naisilniejszy i najzreczniejszy meszczyzna sposrod niewolnikow.
niewolnik
jeniec wojenny,mieszkaniec podbitego kraju.
19 4 19
spisałeś z innego chłopaka