Do poniższych opisów dopisz odpowiednie pojęcia dotyczące odruchu kolanowego.


a) Droga impulsu nerwowego od receptora do mięśnia podudzia. ..........

b) Zespół wyspecjalizowanych komórek w skórze, które odbierają informacje z otoczenia. ...............

c) Mięsień, który skurczył się pod wpływem impulsu niesione przez nerw ruchowy. ...........

2

Odpowiedzi

2010-03-25T18:48:17+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:02:54+01:00
A) łuk odruchowy
b) receptor
c) efektor
22 4 22