Odpowiedzi

2009-10-29T18:17:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:27:18+01:00
Moja próba wiary polega na zaufaniu do Boga. Gdy modle sie o cos co jest dla mnie wazne prosze Boga o pomoc, wtedy calym sercem wierze ze On mi pomoze. Lecz gdy nie dostaje pomocy z Jego strony nastepuje w moim zyciu zawachanie wzgledem Jego i Jego mocy, czyli w tym momencie przezywam swoja probe wiary... Kazda nie okazana pomoc od Boga jest dla mnie wielka przykroscia i zniecheca mnie do Niego jak i do Kosciola. Ale zawsze w takich momentach odzywa sie we mnie moja wiara i serce co prowadzi do tego ze przy kazdej wieczornej modlitwie dziekuje Mu za to ze jest i modle sie do Boga gdyz dopiero wtedy rozumiem ze na swiecie sa gorsze problemy i sprawy a Bog jest tylko jeden i nie zawsze jest wstanie pomoc wszystkim osobom na raz.wierze w to ze kiedys doczekam sie pomocy od Boga, ale bedzie to tylko wtedy gdy naprawde bede jej potrzebowała.
2 5 2
2009-10-29T18:38:44+01:00
Próba wiary to chwila kiedy jesteś w sytuacji w której twoje zachowanie bez względu na to co zrobisz będzie się łączyło z twoją wiarą. Np. wpadłeś w ogromne kłopoty i od tego czy wierzysz że Pan Bóg ma tak ogromną moc że wystarczy że poprosisz Go o pomoc a On ci dopomoże, czy spróbujesz rozwiązać je samemu. Próbą wiary może być np. sytuacja w której zastanawiasz się czy ściągnąć na sprawdzianie, bo jeżeli wierzysz to tego nie zrobisz bo wiesz że Pan wszystko widzi.
1 5 1