Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:28:15+01:00
B)2x+3=15
2x=12 / :2
x=6

c)5x+13=23
5x=23-13
5x=10 / :5
x=2

d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30 / :3
x=10

e)-x+2=8
-x=8-2
-x=6 / : (-1)
x=-6

f)-x+5=-2
-x=-2-5
-x=-7 /: (-1)
x=7

g)-2x-7=11
-2x=11+7
-2x=18 / :(-2)
x=-9

h)-5x+3=-12
-5x=-12-3
-5x=-15 / :(-5)
x=3
2010-03-25T18:33:11+01:00
B)2x+3=15
2x=15-3
2x=12/ :2
x=6
c)5x+13=23
5x=23-13
5x=10/ :5
x=2
d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30/ :3
x=10
e)-x+2=8
-x=8-2/-x
x=-8+2
x=6
f)-x+5=-2
-x=5-2/ -x
x=-5+2
x=-3
g)-2x-7=11
-2x=11+7
x=18/ :-2
x= -9
h)-5x+3=-12
-5x=-12-3
x=-15/ :-5
x=3
2010-03-25T18:34:47+01:00
B) 2x+3=15
2x=10-3
2x=7 / ÷2
x=3.5

c) 5x+13=23
5x=23-13
5x=10 /÷5
x=2

d)3x+11=41
3x=41-11
3x=30 /÷3
x=10

e)-x+2=8
-x=8-2
-x=6 /*(-1)
x=-6

f)-x+5=-2
-x=-2-5
-x=-7 /÷ (-1)
x=7

g)-2x-7=11
-2x=11+7
2x=18 /÷2
x=9

h)-5x+3=-12
-5x=-12-3
-5x=-15 /÷ (-5)
x=3