Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:27:58+01:00
Zauważmy, że po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek.

Licze na najlepsze:).
2010-03-25T18:28:10+01:00
Musisz policzyć ile pełnych tygodni będzie w przeciągu 1000 dni. Zatem:

1000 : 7 = 142 i reszty 6 co jest równoważne 143 i reszty -1

Liczba -1 oznacza, że będzie to poniedziałek.
2010-03-25T18:28:22+01:00
1000:7=142 r.6
6 dni po wtorku jest poniedziałek.