Odpowiedzi

2009-10-29T18:16:48+01:00
Poniewaz najprawdopodobniej czlowiek sam nie dal by sobie rady
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:32:48+01:00
Odp koleżanki wyżej jest tu http://www.universelles-leben.org/polski/frameload.html?/polski/prophetie/warum_spricht_gott.html


Pan Bóg ingerował w dzieje ludzkości ponieważ, dał człowiekowi wolną wolę. Człowiek oczywiści wybrał zło więc Pan Bóg powiedział że karą za grzech jest śmierć ale ludzie dalej grzeszyli więc musiał by unicestwić wszystkich w wyjątkiem kilki sprawiedliwych, dlatego zlitował się zaingerował posłał swojego Syna Pana Jezusa żeby stał się człowiekiem przez Marie i umarł za nasze grzechy, Pan Bóg ingerował dlatego że nas kocha i Mu na nas zależy.
1 5 1
2009-10-29T22:50:31+01:00
Gdyż jest miłosierny. Dlatego na przykład wywiódł Izraelitów z Egiptu. Ponadto dał nam swojego syna, który nas zbawił i na zawsze odmienił dzieje ludzkości. Ale mimo to Bóg do niczego nas nie zmusza, stara się nam pomóc, ale mamy wolną wolę i możemy wybrać zło.