Odpowiedzi

2010-03-25T18:29:30+01:00
Chłodne, chłodniejsze, najchłodniejsze
pracowite, pracowitsze, najpracowitsze .

Liczę na naj ; )
81 1 81
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:29:40+01:00
Chłodne - chłodniejsze - najchłodniejsze
pracowite-bardziej pracowite- najbardziej pracowite
37 4 37
2010-03-25T18:30:30+01:00
Chłodne - chłodniejsze - najchłodniejsze .
pracowite - pracowitsze - najpracowitsze .
pozdro : *
10 2 10