Odpowiedzi

2010-03-25T18:32:20+01:00
Aktorzyna
głuptas
odznaczenie
pod wieczor
żartobliwy
Tanio
kolorowy
wysuszyc
biurokracja
krótkim
przeuroczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:33:27+01:00
Aktor- aktorstwo
głupi- głupawy
odznaczyć- odznaka
pod wieczór- podwieczorek
na wierzchu- na wierzch
żart- żartobliwy
dać- dając
tani- tanio
kolor- kolorowy
suszyć- suszarka
złoto- złocisty
biuro- biurowiec
krótki- krótko
na rogu- narożnik
pod ręką- podręczny
uroczy- uroda
dotkliwy- dotykać
figlarny- figle
ładny- ładnie
zdumiewający- zdumiony
2010-03-25T18:37:40+01:00
Aktor - człowiek teatru
głupi- niemądry
odznaczyć - nadać przyznać
pod wieczór - pod koniec dnia
na Wierzchu łatwy do zobaczenia
żart - kawał
Dać - ofiarować
tani- niedrogi
kolor- barwa
suszyć- wysychać
złoto- król metali
Biuro- kancelaria
krótki- płytki
na rogu - za budynkiem
pod ręką- łatwy do zdobycia
uroczy- słodki
dotkliwy- przenikliwy
figlarny- rozrywkowy
ładny- piękny
zdumiewający - oszałamiający