Witam pomóżcie mi w tym bardzo proszę.
-Napisz zaproszenie z okazji Dnia Sportu
w którym zaprosisz jedną ze szkół.
- Odbędzie się to 21 marca o godz. 9.00-15.00
ni i oczywiście będą nagrody...
__________________________________
Proszę o pomoc, za to są aż 24 punkty!!!

2

Odpowiedzi

2009-10-29T18:31:08+01:00
Szkoła podstawowa nr 4 ma zaszczyt zaprosić wszystkich uczniów oraz grono pedagogiczne Szkoły podstawowej nr1 na uroczystość z okazji Dnia Sportu który odbędzie się w dniu 21 marca o godz9.00 do godziny 15.00 w sali gimnastycznej naszej szkoły.Przewidujemy wiele ciekawych atrakcji i mamy do rozdania wiele nagród rzeczowych.
Serdecznie zapraszamy i życzymy miłej zabawy.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:43:55+01:00
Publiczne Gimnazjum nr 5 ma zaszczyt zaprosić wszystkich uczniów oraz grono pedagogiczne Gimnazjum na uroczystość z okazji Dnia Sportu który odbędzie się w dniu 21 marca o godz. 9.00 do godziny 15.00 w sali gimnastycznej naszej szkoły.Przewidujemy wiele ciekawych atrakcji i mamy do rozdania wiele nagród rzeczowych.
Serdecznie zapraszamy !