Odpowiedzi

2010-03-25T18:33:04+01:00
Spędzam go z rodzicami. Nie chodzę do kościoła.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:40:02+01:00
Święta dla mnie i mojej rodziny zaczynają się już w Wielki Piątek. Wszyscy idziemy w ten dzień na Drogę Krzyżową. Rano w Wielką Sobotę razem z mamą przygotowuję swieconke. Uwielbiam to robic.potem z kolezankami idziemy do kosciola.W Wielkanoc jemy uroczyste sniadanie.Nastepnie idziemy na msze swieta.okolo poludnia jade do babci.w lany poniedzialek jak prawie kazdy oblewamy sie woda.
3 5 3