Odpowiedzi

2010-03-25T18:36:15+01:00
Basia to ladna kobieta
ktora lubi takiego faceta
kocham ja mocno
ide na zmiane nocno
dzis sa jaj imieniny
kupie jej maliny
ona kochcza takze mnie
dala mi wstazki dwie
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T18:36:19+01:00

Barbaro ty moja damo,
Jesteś dla mnie powietrzem.
Bez Ciebie nie czuje,
Bez ciebie cieżko mi żyć.
Kocham twe serce
I twoją duszę i zawsze lubię
Przy tobie być.
O Barbaro ty moja panno!
Kocham cię nie zmiernie,
Ile razy pomogłaś mi w biedzie
Zawsze jestes taka wesoła miła i sympatyczna.
Nawet gdy ci humor nie sprzyja.

12 ale krótkie jak coś sie nie podoba to daj znać mogę coś weselszego ułozyć.!!!
Pzdr:*
1 4 1
2010-03-25T19:13:34+01:00
Moja kochana,
dobrze w całym mieście znana.
Moja Barbaro,
bądź moją ukochaną
Ty Barbarko, słonko moje,
świeć mi zawsze na mym niebie.
Ola ,Kasia , Basia,Zosia
lecz ja z wszystkich wole ciebie,
Swiata poza tobą nie ma,
bo ja kocham ciebie
Bo ja kocham ciebie !