Odpowiedzi

2010-03-25T18:54:16+01:00
Faszyzm podkreślał wrogość wobec drugiej osoby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:55:10+01:00
Zbiór poglądów na życie polityczne powstała w okresie międzywojennym we Włoszech, sprzeciwiająca się demokracji parlamentarnej, głosząca kult państwa (statolatrię, totalitarne silne przywództwo, terror państwowy i solidaryzm społeczny). Faszyzm podkreślał wrogość wobec zarówno liberalizmu, jak i komunizmu.


Chyyba to ;]