Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:22:07+01:00
Adres internetowy składa się z:
- http
- :
- //
- może być www lub nie
- zagadnienie
- kropka
- pl

-------------------------------------
sorry wyjaśnić nie umiem
23 2 23
2009-10-29T18:23:24+01:00
Np.: http://www.edi.edu.pl

http:/ lub ftp:// - protokół przesylania danych lub plików przez internet
www- przedimek stawiany zawsze przed nazwa strony internetowej
edi- nazwa właściciela strony, np.firmy
edu- oznaczenie domeny, np.edukacyjnej
pl- oznaczenie kraju
25 4 25