Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:51:29+01:00
O=150m
x-szerokość
1,5x-długość

2*x+2*1,5x=150
2x+3x=150
5x=150
x=150/5
x=30
szerokość=30m
długość=45m
2010-03-25T18:53:01+01:00
1,5x - długość
x - szerokość
1,5x + 1,5x + x + x = 150m
5x = 150m
x = 150:5
x = 30

szerokość = 30 m
długość = 1,5 * 30 = 45m
2010-03-25T18:54:06+01:00
150m/2=75m
1+1,5=-2,5
75/2,5=30m
30*1,5=45m

szerokość działki-30m
długość działki-45m