Napisz jak rozumiesz słowa Jana Pawła II , które wypowiedział do młodzieży w Poznaniu ,, Liczę na wasz młodzieńczy zapał i oddanie Chrystusowi. Świat was potrzebuje i kościół też od was zależy przyszłość''.


Proszę na dzisiaj ;)
Z góry dzięki !!!

3

Odpowiedzi

2010-03-25T18:53:12+01:00
Jan Paweł II mówiąc te słowa wyłącznie kierując je do młodzieży miał na myśli to że liczy na naszą pomoc światu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:54:32+01:00
Moim zdaniem Jan Paweł II chciał przekazać młodzieży ,że światu są potrzebni ludzie (młodzież) o zapale który pozwala kochać i ufać bezgranicznie Bogu!
Liczę na naj
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T18:54:49+01:00
Że Papierz liczy na nas i na to że ludzie pozwolą oddać go chrystusowi .Że świat nas potrzebuje i kościół i że od nas zależy nasza i ludzi przyszłość
.
1 5 1