Odpowiedzi

2009-10-30T07:40:42+01:00
Boże, który jesteś w niebie,
święcimy Twoje imię,
królój Nam,
niech się dzieje tak jak chcesz,
jak jest w niebie niech i tak będzie na ziemi,
niech Nam nigdy chleba nie zabraknie,
przebacz Nam nasze winy,
jak i my przebaczamy innym,
i nie doprowadź Nas do pokuszenia,
ale Nas wybaw od wszelkiego złego.
Amen.

Ja tak to ułożyłam.. : )
2009-10-30T09:11:45+01:00
Nasz Ojcze Niebieski,czuwający nad nami.Otaczający nas miłością z nieba i tu na ziemi. Daj nam przeżyć to życie w dostatku i miłości.Niech zło i pokusy tego świata odstępują od nas.Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T11:12:10+01:00
Panie, niech wszyscy czczą Twe imię,
Zawsze bądź naszym bogiem,
Żeby twoja wola zawsze się działa
żeby na Ziemi było tak jak w niebie
i żeby nam nigdy chleba nie zabrakło.
Jeżeli zgrzeszyłem/łam to przebacz mi moje grzechy, tak jak ja innym przebaczam, i proszę Cię żebym więcej nie odważył/ła się zgrzeszyć, i błagam też żeby nigdy nie stała mi się krzywda. Amen.