Odpowiedzi

2010-03-25T18:51:44+01:00
D księżyca= 6370 × 0,3= 1911 km
r= 1911 ÷ 2
r= 955,5 km
S= 4 × π × r²
S= 4 × π × 955,5²
S= 4 × π × 912980,25
S= 3651921π km²
odp. Powierzchnia księżyca wynosi 3651921π km²
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T18:58:20+01:00
Promień ziemi=6370km
0,3×6370=1911km= srednica ksieżyca
r księżyca=1911:2=955,5km
powierzchnia księżyca=4πr²=4π×955,5²=3 651 921πkm²

po zamianie π= około 11467031km²
1 5 1