Tłumaczenie na j. polski:

1)Ich war im Park und ein Hund Hat mich gebissen.
2)Ich bin ausgerutscht und hingefallen.
3)Ich bin mit dem Flugzeug geflogen.
4)Ich habe Nüsse gegessen.
5)Ich habe Kaugummi gekaut.
6)Ich habe am Kamin gesessen und aufs Feuer geschaut.
7)Ich habe im Zug am Fenster gestanden.
8)Ich habe gestern etwas nicht so Frisches gegessen.
9)Ich habe eine kalte Cola getrunke.
10)Ich habe gestern Pirat gespielt.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T19:01:54+01:00
1) byłem w parku i pies ukąsił mnie.
2) poślizgnął się i spadł.
3) samolotem z samolotu.
4) mam jeść orzechy.
5) żuć gumę.
6) siedział przy kominku i patrzył w ogień.
7) Byłem w pociągu przy oknie.
8) nie jadłem nic wczoraj, tak świeże.
9) I've been pitnej zimnej coli.
10) Grałem pirackich wczoraj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:02:26+01:00
1) byłem w parku i ugryzł mnie pies.
2) On poślizgnął się i spadł.
3) Spadł samolot.
4) Mam jeść orzechy.
5) On rzucił gumę.
6) Siedział przy kominku i patrzył w ogień.
7) Byłem w pociągu i siedziałem przy oknie.
8) Nie jadłem nic wczoraj
9) Mam zimne Cole.
10) Wczoraj grałem w pirata.
1 5 1