Odpowiedzi

2010-03-25T19:00:51+01:00
- zgłaszają sprawę na policję
- szczere rozmowy
- telefon zaufania
- modlitwa
- szukają ucieczki w swych zainteresowaniach hobby
- pomagają osobom, które spadły na dno
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:01:03+01:00
- chodzenie do kościoła
-modlitwa
-oddanie się Bogu
-wstąpienie do zakonu
-szerzenie chrześcijaństwa
-niewierzenie w szatana
-poświęcanie swojej uwagi na rzeczy niezwiązane ze złem

To by było na tyle jesli chodzi o zło czyli szatana
a teraz kilka takich innych
-zgłoszenie na policję
-telefony zaufania
-szczere rozmowy
-pomoc innym
4 4 4